perjantai 24. huhtikuuta 2009

Kevättä rinnassa (oikeastaan nenässä ja silmissä)

Tänään on ollut aivan upea ilma! Lämpöä oli 18 astetta, ja aurinko todella lämmitti. Kävin tänään töiden merkeissä Eurajoella Vuosaaren kartanossa, olipa upea paikka! Tosin minulle olisi nyt parasta pysyä ihan vaan sisällä, mielellään ovet ja ikkunat tiukasti kiinni. Allergiat nimittäin pukkaavat päälle ihan tosissaan. Silmiä kirvelee, nenää kutittaa ja hengitys on kulkenut viimeksi nenän kautta kuukausia sitten. Jos ensi vuodeksi menisi sitten siedätyshoitoihin...
Tänään on jo perjantai. Nyt täytyy sanoa, että onneksi. Oli kyllä varsin vauhdikas viikko, ja allergiat pahentaa väsymystä kovasti. Olen iltasella aina virkannut kuitenkin stressiponchoja työkavereille, puuvillaa on ihana kevättä kohti käsitellä.
Tässä kevätkoru. Muut kuulemma näkivät siinä kukkaan puhkeavaa luontoa, minä näin haapasiitepölypalleron, koivusiitepölypalleron, pajusiitepölypalleron jne jne...

Eli korun nimi on siitepölypallero-koru.
                                        ~~~~
Eemeli oli niin kade kun minä sain taas viime viikonloppuna messuilla ajella pakettiautolla. Eemeli taas eilen jutteli, että sitten kun hän on iso, hän ostaa pakettiauton. Olen kysynyt Eemeliltä, että mitä Eemeli sillä pakettiautolla sitten kuljettaa. Eemeli katsoi minua kuin vähäjärkistä ja sanoi: NO PAKETTEJA!!!
~Tikki tuhisee ja aivastelee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti