sunnuntai 16. tammikuuta 2011

Tenttiin lukua

Varmin tapa saada minulle inspiraatio aikaa vieviin projekteihin on järjestää minulle tentti. Minulla on ylihuomenna osaamisen johtamisesta tentti, ja mitä minä teen? Ryhdyn tekemään siemenhelmikorua.
Tällainen siitä tuli:

Druzy-akaatti ja noin arviolta miljoona swaroa riipuksessa ja saman väristä akaattia fasettihiottuna sitten loppukoru.
Minulla on tällä hetkellä suuria vaikeuksia selvitä päivittäisistä toiminnoista. Työläppärini on huollossa, ja sen myötä arjen rutiinit ovat paaaaljon hankalampia. Minut tuntevat tietävät, etten koskaan poistu 10m kauemmas läppäristä ja kännykästä, ja niiden pitää myös toimia. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin prakaavat tekniset laitteet! Onneksi sain jouluna lahjaksi ihanan pienen ja kauniin läppärin, jonka turvin selviän tästä kriisistä.
Säät ovat vaihdelleet laidasta laitaan, pakkasta, suojasäätä, lunta ja kaikkea yhtä aikaa. Työkaveri sai tuntea tämän konkreettisesti nahoissaan kun joutui työmatkalla ketjukolariin. Onneksi ei käynyt muuta kuin peltiä meni reilumminkin ryttyyn!

Tämän kuvan mies nappasi kauppareissullaan. Ja ei, hänen kauppareissunsa eivät kulje ihan valtateiden mukaisesti !
Jos nyt kuitenkin vähän lukiskin...
~Tikki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti