sunnuntai 30. tammikuuta 2011

T-paitoja ja nappikoruja

Aamulla, kun oikeasti olisi pitänyt tehdä koulutehtäviä, päätinkin kaivaa vanhan nappikoruprojektini esiin. Mikähän siinä on, että kun pitäisi tehdä jotain tylsää paperihommaa, niin silloin onkin aivan mahdoton vimma tehdä kaikkea muuta?! Minä ainakin olen siivonnut monet kaapit, järjestänyt huushollia, vaihtanut kukkkien mullat ym ym. vältellessäni jotain paperihommaa. Ja kuitenkin koko ajan tajuan, ettei se auta mitään! Homma on kuitenkin tehtävä. Ennemmin tai myöhemmin. Tosi typerää... Mutta näinhän siinä taas kävi, kaikkea muuta on tullut tehtyä.

Kolme kaulakorua odotti vain viimeistelyä ja ne sitten väkersin valmiiksi.


Valkoisista napeista tuli koru minun makuuni, selkeä ja raikas.


Tämä sininen ei todellakaan kuulu minun suosikkeihin. Mutta taidanpa tietää ihmisen, kenelle se sopii...


 Musta-harmaa-valkoinen. Tästä piti tulla alunperin täysin musta, mutta eihän minulla ollut mustia nappeja tarpeeksi!  (Uskokoon, ken haluaa...)


Tässä vielä koko herkullinen kasa.

Ja kun koulutehtävät eivät vieläkään innostaneet, ryhdyin kaivelemaan kangaskätköjäni... ja T-paitojahan aina tarvitaan!


Musta perus T-paita, jonka hihaan aplikoin kukkasen.


Ja pinkki T-paita, joka on oikeasti paljon pinkimpi, kuin tässä kuvassa. Täysin perus T-paita tämäkin. Molemmat tehty Ottobren loistavalla kaavalla.
Nyt on sitten varmaan tunnustettava tosiasiat ja otettava kiltisti ne koulutehtävät esiin :(

-Vika-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti