sunnuntai 5. heinäkuuta 2009

Vihdoin jotain valmista

Ihanaiset Casbah-vyyhdit ovat katselleet minua kutsuvasti jo monta kuukautta. Aina välillä olen niitä silitellyt... Nyt lanka päätyi koukulle ja tein itselleni simpukkahuivin Joka tyypin virkkauskirjan ohjeiden mukaan. Samanlaisen huivin tein tylleröiselle keväällä puuvillalangasta. Helppo ja nopea ohje!

Seuraavaksi meinasin aloitella vaihteeksi sukkia. Harmi vain, kun tekis mieli tehdä palmikkosukat, mutta minulla ei ole yhtään yksiväristä sukkalankakerää! Pitäisikö käydä lähiSiwassa ja ostaa Nallea yksi kerä? Tämä on niitä ostoksia, mitä on vaikea perustella edes itselleen Viaton, kaapit täynnä lankaa ja mikään niistä ei muka ole tähän työhön sopiva... Eipä silti, kukaan meillä ei onneksi valita minun ostoksista. Kertaakaan ei mies ole sanonut, että oliko tuo nyt tarpeellinen ostos. Lähinnä itselleen näitä joutuu puolustelemaan Nolostunut.
Ja päivän niksinä toimii ainakin minun kesäherkkujen turvottamalle vartalolleni seuraava NiksiPirkasta poimittu viisaus:
"Jos ei halua ostaa kaupasta herkkuja tai muuten mitään ylimääräistä syötävää, kannattaa laittaa kauppareissulle jalkaan vähän liian pienet housut. Näin ei pääse syntymään turhia mielihaluja."
-Vika-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti