sunnuntai 13. syyskuuta 2009

Neulonnan englanti-suomisanasto?

Laiskottelua, neulomista ja taas laiskottelua. Siinä minun viikonloppu (Tikki kiemurtelee kateellisena?). Nyt pitäisi jotenkin tottua ajatukseen, että minun ei tarvitse käyttää kaikkea vapaa-aikaani yrityksen "pyörittämiseen". Yllättävän vaikeaa se tuntuu olevan. Koko ajan on sellainen olo, että pitäisi tehdä jotain. Mitenkähän kauan menee, että saan päänuppinikin tajuamaan, että vapaa-aika on oikeasti vapaa-aikaa?
Ens viikonloppuna ajattelin lähteä tylleröisen kanssa Kuopioon ostoksille oikein pitkän kaavan mukaan (=HM, Seppälä, Tiimari...) ja sen jälkeen vietämme rentouttavan vuorokauden  Rauhalahden kylpylässä , ihanaa! Ihmettelen kyllä aina, mistä ihmeestä minun tytölle on tullut shoppailugeenit, minusta kun niitä ei löydy. Hermot tahtoo mennä jo puolessa tunnissa kauppoja kierrellessä. Paitsi käsityökaupassa. Lankojen ja kankaiden parissa kyllä viihdyn vaikka kuinka kauan. Mutta vaatteita, koruja, kenkiä... huh, ei ole minua varten ne kaupat. Mutta ensi viikonloppuna ajattelin tylleröisen kanssa kuitenkin käyttää päivän ko kaupoissa, koska hän niistä niin kovasti tykkää.
Olen yrittänyt tutkailla ulkomaisia neuleohjeita, mutta en kertakaikkiaan saa niistä tolkkua. Kuka tietää, mistä löydän neulonnan englanti-suomi sanaston? Sellaisia on olemassa, mutta missä? Apua.
Nyt käyn kaalin kimppuun. Kaalilaatikkoa. Nam.
-Vika-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti