torstai 23. helmikuuta 2012

Kaksi polvisukkaa oikeaan jalkaan

Novitan kevätnumerosta toteutin ensimmäisenä polvisukat. Lankana Seiskaveikka luonnonvalkeana ja turkoosisävyinen Polkka.


Koko on n.39 ja puikot 3.5. Lankaa näihin meni 80g Polkkaa ja 130g luonnonvalkoista.

Yhden mokankin näiden kanssa tein... en muistanut neuloa toista sukkaa peilikuvana! Tyhmä minä!  Joten nyt minulla on kaksi oikean jalan sukkaa :(. Pohkeen kavennuksista tämä olisi pitänyt tajuta, mutta kun ei mennyt jakeluun... Tyllerö katseli minun huolestunutta ilmettä näitä höyryttäessäni ja tuumasi minulle lohduttavaan sävyyn:"Kyllä minä ne voin pitää", vaikka ei edes vielä tiennyt, mistä huolestunut ilmeeni johtui :).
Eihän tuo pitoon vaikuta, mutta ärsyttää silti! Saapa nähdä, pitääkö neuloa toinen pari, molemmat vasemman jalkaan?!

-Vika-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti