perjantai 24. helmikuuta 2012

Ihana vapaapäivä!

Otin tämän päivän vapaaksi, minun hiihtolomani on nyt kolmen päivän mittainen. Ja mitäpä sitä mielummin vapaapäivän kunniaksi tekisi kuin menisi kirpparille :)

Kevät tekee jo tuloaan, ja ajatuksissa on mökki ja mökin kevät puuhat. Mökille nytkin pääasiassa löytyi kaikkea hyvin tarpeellista ja välttämätöntä, kuten esimerkiksi nämä ihanaiset kahvikupit:

Ja mökin olkkariin muuttaa nämä(kin) enkelit:


Pidän peltirasioista, minulla on niitä paljon. Nämä ovat suht uusia, toisin kuin nämä seuraavat, jotka tänään myös löytyivät:

Ja en minä kovin pätevä ole muitakaan purnukoita vastustamaan...:


Ja ei, minulla ei ole tavarat hyvässä järjestyksessä, luulisi, että tällä purkki ja purnukka määrällä kaikki tavarat olisivat kurissa ja järjestyksessä. Mutta nämäkin purkit todennäköisesti ovat typötyhjiä vielä vuodenkin päästä.

Käsitöistä minulla on työn alla räsyvirkkauksella vaalenpunainen matto. Taas yksi sellainen ikuisuusprojekti. Jos juhannukseksi?

~Tikki

1 kommentti:

  1. Täällä sama vika, purkkeja ja purnukoita tulee keräiltyä kirppareilta ja suurin osa niistä on vielä tyhjiä... Osa on päässyt teeastioiksi ja osassa on kässätarpeita, mutta osaa vain ihastelen :) Olet löytänyt aivan ihania aarteita!

    VastaaPoista