keskiviikko 2. joulukuuta 2009

Taas vuoden vanhempi

02.12.2009 - 17:24 / Kirjoittanut vikatikkiblogi
Joulukuun ensimmäinen on päivä, jota ei enää pysty pelkästään riemulla viettämään ... kait minulla sitten on jonkinasteinen ikäkriisi .
Päivän kunniaksi sain mm. lehtiä, sukkia, joulukalenterin ja karkkia. Karkkipussin ehdin avaamaan ja läksin käväisemään postissa...takaisin tullessa minua odotti tyhjä pussi sohvalla! Ja kukaan ei tunnustanut syöneensä ainuttakaan karkkia. Eilen en sitä uskonut, tuumasin vain lapsille, että joopajoo, ei ne karkit itsekseen häviä. Mutta tänään russeli-neitimme on ollut lievästi sanottuna vaisu ja koiran maha pitää hirvittävää mekkalaa. Eli taisipa syyllinen karkkien syöntiin löytyä !
SNY:ni muisti minua kertakaikkisen ihanalla paketilla!!! KIIITOS!!! Paketista löytyi huivi, joka pääsi heti käyttöön, huippu! Mukana oli myös Ihana-lehti, jota olen harkinnut ostaakin, mutta minulle erikoista kyllä, olen jättänyt ostamatta. Olisiko ollut etiäinen? Lisäksi paketissa oli mainio kortti. Oli tosi kiva paketti, kiitos SNY! Kuvan lisään tänne heti, kun löydän kameran muistikortin .
Kerrotko SNY, mistä tuon huivin ohje on. Olisi kiva tehdä samanmallisia eri väreissä, on se niin kivan mallinen!
-Vika-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti