sunnuntai 15. lokakuuta 2017

Makujen erilaisuus

Aiemminkin on paljon ollut puhetta minun ja Vikan hyvin erilaisesta sisustusmausta. Vikalla on aina siistiä, tavaraa on suunniteltuina yksityiskohtina ja niin edelleen. Ja minulla...

No, ei ole siistiä, eikä tavaraa ole vähän. Eikä suunnitellusti. Vaan paljon, siellä täällä ja parhaiten kuvaava sana lienee iloinen kaaos.


Kaikki ei suinkaan ole vielä paikoillaan, muuttolaatikoita on vielä purkamatta ja tavarat etsii vielä paikkaansa. Mutta kyllä, täällä todella huomaa, että minä olen tullut taloon :D
Kerään vanhoja (ja juu juu, myös uusia...) peltipurkkeja. Niitä on paljon. 


Nyt purkit kiertävät keittiön katonrajaa.


Tämä maustekaappi kuului yläasteen valinnaisten puukäsitöiden repertuaariin. Minä tein niitä tietenkin kaksi siinä missä muut yhden :D Tässä toinen hieman väriä pintaansa saaneena.


Pienemmät kuormalavat ovat päätyneet joskus hyllyksi ja nyt ne on saaneet muutaman purnukkani kannateltavakseen.


Kirpparit ja vanhojen tavaroiden liikkeet... Varma lompakon surma. Ja toisin kuin Vika, minä en luovu samaa tahtia vanhemmista tavaroistani :D

~Tikki~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti